Tagged again!



Saya telah ditag oleh Suha :D.


THE RULES

You must post these rules.
Each person must post 11 things about themselves in their journal.
Answer the questions the tagger set for you in their post.
Create 11 new questions for the people you tagged to answer.
You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
No tag back!
No stuff in the tagging section about 'YOU ARE TAGGED IF YOU'LL ARE READING THIS YOU LEGITIMATELY (a.k.a TRUST, REALLY, WILL BE HONESTLY) HAVE TAG 11 PEOPLE'


Done that 11 THINGS ABOUT ME in the previous tagged posta. :P


Soalan2 from Suha + my answers :

1.Lirik lagu ape yang sungguh bermakna buat korang?

"I'll spread my wings and I'll learn how to fly.I'll do what it takes til' I touch the sky.I'll make a wish.Take a chance.Make a change.And breakaway..
Out of the darkness and into the sun but I won't forget all the ones that I love.
I'll take a risk.Take a chance.Make a change.And breakaway "

- Kelly Clarkson's Breakaway.
but this song was actually written by Avril lavigne :')

2.Sikap lelaki/perempuan yang cane yg membuatkan korang meluat?
Lelaki yang suka menjerit @ ngamok @ marah2 = tahi unta.
& Perempuan yang dedahkan aurat dengan sengaja .

3.Satu ari sahabat baek meluahkan rasa cinta kepada korang, ape reaksi korang?
Really? awesomee! coz I love you too *hugs* :')

4.Berpeluang dinner dgn Angelina Jolie/Brad Pitt, soalan apekah yg ikhlas korang ajukan kepadanya?
would you mind taking picture with me? and can i have your autograph? ;D

5.Jika korang menjadi beg tangan, milik selebriti manekah korang mahu?
Avril Lavigne's handbag of coz!

6.Perkara yang paling berani yang pernah korang lakukan?
uhm. menyanyi solo infront of the whole student. Tapi nyanyi nashid la :D + Im just 10.

7.Hadiah yang paling istimewa yang korang terima pada hari jadi?
a fluffy baby rabbit. :3

8.Korang ase best tak kalo kite ade kembar?
tak best!

9.Perlu ke lelaki merajuk lama-lama?
tak perlu.

10.Apekah current isu yg menarik perhatian korang sekarang?
entahla.

11.Selalunye korang suke update post yang cane kat blog?
luahan hati *yeke?* / pendapat or anything that can make me satisfied :)

P.S: I decided not to tag anybody . baik kan? :P *breaking the rulez yeah*

Comments

Zehan Ilyana said…
haa, beg tgn avril lavigne!!
suka avril eh? saya pun suka..
:D
tak best ke ade kembar? i always wish i could have twis.. atleast ade kawan..:D
vanillasnow said…
@Teenager Housemaid
Haah , bestnye awak pon ske Avril :)
she's so kewl ~
tak best ada kembar sebab nanti salu gadoh xD haha!
Unknown said…
bestnye main tag-tag nih...
connecting people..huhu