Day 3: Fav Food / Clouds


Aiskrim berperisa vanilla is my favourite. Tapi kalau yang perisa strawberry atau coklat pon boleh jugak. Asalkan 'ICE-CREAM' :DD



Inilah langit yang tak berapa nak ada awan -.- time ni tengah visit rumah lama (condominium) kat seksyen 13 yang kini didiami oleh abang sulungku with his wifey (kak Tasya) and their childrens.I miss that place so much! cause it's my childhood place. I've been living there since i was 3 until the age of 13.So,can you imagine how much memories i left there? :') I went swimming that day with my little sisters at block C's & now im suffering from flu :D ! Good news, I finally get to visit the New Library nearby the Kelab Golf. Best la jugak tapi tak best doe haritu sebab ada adik-adik aku tuh. gedik tol -..- orang nak baca buku pun x ley :( next time, i want to go ALONE by myself. Haharr..

Comments

Anonymous said…
ow ow, kita pernah pergi library tuh gak~ best kan (!) lain kali pergi sesama nak? :D

-shahirah-
vanillasnow said…
haah, besh sangat! lagi best kalau awak ada sekali :)